Thursday 16 May 2013

Sur mon mur

Olen viime aikoina kärsinyt vähän sellaisesta valkoisten seinien -ongelmasta. Suuremmat huonekalut ovat jo lähes kaikki hankittuina, mutta kodin sisustus on pienesineiden ja yksityiskohtien puolesta vielä aivan keskeneräinen. Olenkin ahkerasti kierrellyt kaupungilla tähtäimessäni juuri pienet sisustusjutut: kynttilät, koriste-esineet, tyynyt ja taulut tekevät sisustukseen sen viimeisen silauksen.

Pikkuhiljaa olenkin hankkinut silmää miellyttäviä esineitä, yksi tyyny sieltä, toinen täältä... En ole pitänyt kiirettä; haluan harkita rauhassa ja maksimoida mieleiseni lopputuloksen. Kuitenkin viime aikoina tämä keskeneräisyys on alkanut ärsyttää minua oikein toden teolla ja tänään päädyin omaksi yllätyksekseni tilaamaan muutaman kehystettävän julisteen olohuoneemme seinälle. Sarah&Bendrixin kauniit posterit taitavat olla monelle Pinterestin käyttäjälle tuttuja ja kaksi sellaista on meillekin nyt tulossa. (Kuva lainattu: Sarah&Bendrix)
Olen myös hahmotellut yhdelle olohuoneen seinälle suurempaa, vaakasuuntaista öljyvärityötä, mutta mieleistäni ei tunnu löytyvän sitten mistään. Vaikka olen aika visuaalinen, ei minulle ole suotu kummoistakaan maalauskättä, mutta voipi silti olla, että etsimiseen kyllästyneenä käväisen pian hakemassa maalausvälineet. Saapa nähdä, mitä saan aikaiseksi!

4 comments:

  1. Hauska tuo taulu, päässäni alkoi heti soimaan se Edith Piafin laulamana. Varmaan, koska katsoin sen elokuvan vähän aikaa sitten :)

    Blogissani on muuten haaste sinulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Emmi haasteesta, tulen heti kurkkaamaan! :)

      Minulle tulee tuosta tekstistä taas mieleen koulun ranskan tunnit, joskus kuuntelimme pätkän Edith Piafin konsertista! :)

      Delete
  2. Raamattu pöydällä ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raamattu siinä tosiaan taitaa olla. Niin kuin tekstissä mainitsin, kuva on lainattu valmistajan sivuilta, joten ihan varmaksi en osaa sanoa.

      Delete