Saturday 19 January 2013

Nouvelles

Arvatkaapa mitä? Olen tänään illalla tullut Suomeen. Tarkoituksenani oli postailla tulostani jo aikaisemmin, mutta eilinen hujahti pakkaillessa ja tämän päivän olen viilettänyt koneesta toiseen. Lentoni Suomeen tuli tällä kertaa Wienin kautta ja minulla oli aika paljon onnea matkassa: lähes kaikki eilisen ja tämä päivän lennot oli peruttu tai ainakin rutkasti myöhässä lumisateen vuoksi, mutta minä pääsin vain muutaman tunnin odottelun jälkeen matkaan.
Oli muuten mielettömän upeaa laskeutua Helsinki-Vantaalle: maa oli täysin valkoinen ja puiden latvat näyttivät kultaisilta ilta-auringon valossa, henkeäsalpaavan kaunista. Ja hrrrr, myöskin todella kylmää!

Joku saattoi myös huomata, että ehdin pikaisesti lentoni jälkeen tapaamaan erään kaunokaisen. Teekupin äärellä juttua olisi riittänyt pitkäänkin, mutta matkani jatkui vielä vanhempieni luokse tänne Raumalle. Aamuneljältä heränneenä aion painua sänkyyn aivan pikapuolin, nyt hymyilyttää, sillä minulla on tiedossa ihana viikko niin perheen kuin ystävieni kanssa!

7 comments:

  1. Oikein mukavaa viikonloppua Lansi-Suomeen!

    ps.eilinen lento Frankfurtista oli myos myohassa lumentulon takia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :)
      Koko Eurooppa taitaa olla hieman sekaisin viimeaikaisten lumikuurojen takia, inhottavia nuo myöhästelyt... :(
      Huomasin muuten että olet Miamissa: oikein ihanaa viikonloppua!

      Delete
  2. Tervetuloa Suomeen, toivottavasti sinulla on mahtava viikonloppu! Hrrr...kylmä täällä kyllä on. Minun pitäisi lähteä tyttöjen kanssa tänään illanviettoon - mitähän sitä laittaisi päälle... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih, mä matkalaukkua purkaessani ihmettelin että mitä ihmettä olen ajatellut tehdä täällä kymmenen sentin korolla varustetuilla korkkareilla, eipä ihan heti tee mieli lähteä niillä ulos liukastelemaan ja palelemaan! :)

      Toivottavasti teillä oli ihana ilta, tyttöjen illat on ihan parhaita! :)

      Delete
  3. Oikein mukavaa viikkoa Raumalle:) Hyisin kylmää on ollut pari päivää, ei lainkaan kiva tällaiselle Kesäihmiselle.

    T. Maija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanopa muuta! Täällä on kyllä todella kaunista, mutta ihan näin kylmää ei tarvitsisi olla. Onneksi viikonloppuna on ollut ihanan aurinkoista! :)

      Delete
  4. Hyytävän kylmä täällä Suomessa tosiaan on, mutta onneksi ihana auringonpaiste piristää. Kivaa viikkoa Suomeen! :)

    ReplyDelete